راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا
24 ساعت ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی اُکر استور میباشد. در همین راستا اُکر استور تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا اُکر استور ضمانت 24 ساعته جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 24 ساعت از زمان تحویل کالا به مشتری می باشد.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
– مورد پسند نبودن کالای دریافتی ، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید پس از ثبت درخواست مرجوعی، کالای خود را برگشت دهید.
برای ثبت درخواست مرجوعی میتوانید تماس با واحد پشتیبانی درخواست خود را ثبت نمائید.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
-در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما دو بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.
-در نظر داشته باشید در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات سایت و یا نقص و ایراد کالا تا 24 ساعت بعد از تحویل می بایست از طریق واتساپ اطلاع رسانی گردد .
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟ آدرس : همدان . آرامگاه بوعلی . پاساژ الماس . طبقه همکف . واحد 2 شماره تماس: 08138261620
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در سایت اُکر استور قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:
– دسته بندی اکسسوریها و لباس زی مانند: انواع لباسهای زیر جوراب ، شورت ، گردنبند، عینک، شال گردن، دستکش، زیورآلات، کلاه.
تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید ) قرار داده اید.
– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد.
– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
– انواع لباسها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
– انواع کفشها: کف کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی اُکر استور برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.
شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شدهاند:
در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض میباشد.
– تعویض با همان کد کالا صورت میگیرد.(جهت تعویض سایز و رنگ)
– در صورت تمایل به تعویض با کالای دیگری کلیه تخفیفهای مربوط به پروموشن فعلی حذف خواهد شد و مبلغ پرداختی در کیف پول شارژ میشود یا عودت داده خواهد شد.
– در پروموشنها و حراجهای زماندار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید میباشد.
– کلیه کالاهایی که در پروموشن، فروش ویژه و حراجها خریداری میشوند تنها از طریق اُکر استور مد قابل تعویض میباشند و در فروشگاههای حضوری قابلیت تعویض کالا را ندارند .
شرایط و قوانین تعویض کالاهای اُکر استور:
– امکان تعویض مجدد کالاهای تعویضی، در فروشگاه آنلاین اُکر استور وجود ندارند.
– امکان تعویض کالاهای جشنواره “شگفت انگیز ” در فروشگاه اُکر استور وجود ندارد.
– کالاها به منظور تعویض، باید در شرایط و بستهبندی اولیه، استفاده نشده، بدون بو، شسته نشده و خیاطی نشده باشند؛ همچنین لیبل و بارکد اصلی از کالا جدا نشده باشد.
– اجناس و لباسهای داخل بسته بندی، انواع لباس زیر، جوراب، شورت، کلاه، ساعت، زیورآلات، دستکش، اکسسوری تعویض نمیشوند.
– تعویض کالاهای پروموشنی ” جشنواره فروش ویژه ” فقط در صورت موجود بودن با رنگ و سایز همان کالا امکانپذیر است.
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از دریافت کالا توسط اُکر استور کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا عودت وجه راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
– در صورتی که مشتریان محترم قصد تعویض کالا را داشته باشند، بن خرید به ارزش روز کالا از طریق پیامک برایشان ارسال میگردد تا سفارش جدید خود را انجام دهند، هزینه ارسال سفارش جدید به عهده مشتری میباشد.
– در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت بانی مد، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد . (در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.)
– به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد.
– روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضیها انجام نمی پذیرد.
– پس از صدور بن برای مشتری، امکان لغو آن و دریافت وجه برای مشتری وجود نخواهد داشت.
– در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و … به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد میگردد.