بازگرداندن کالا

شما میتوانید از طریق تماس با اُکر استور و ارسال پیام از طریق راه های ارتباطی “واتساپ” درخواست خود را اطلاع دهید.

زمان در نظر گرفته شده حداکثر 24 ساعت پس از تحویل بسته بدون احتساب روزهای تعطیل میباشد.

کالا میبایست در جعبه یا بسته های پستی بازگردانده شود.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

مورد پسند نبودن کالای دریافتی ، مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.

بله ثبت درخواست مرجوعی طبق قوانین بازگشت،مورد تایید میباشد.

با مراجعه به اداره پست،بازگشت کالا از طریق پست پیشتاز انجام شود

پس از دریافت کالا کارشناسان خدمات پس از فروش اُکر استور، ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید با شما تماس گرفته میشود با توجه به درخواست اعلام شده بن جهت خرید مجدد صادر میشود یا وجه به حساب شما مرجوع میشود .

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میبایست کالا را تحویل نگیرید .

ورود و ثبت نام

با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “حساب کاربری ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات حساب کاربری ” روی “ویرایش ” کلیک کنید.

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. شماره موبایل خود را وارد نمایید (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس به حساب کاربری خود مراجعه کنید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت لیست ادرس ها مراجعه نمایید. بر روی گزینه ویرایش ادرس کلیک نمایید جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید .

روند ثبت سفارش

شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی یا راه ارتباطی واتساپ درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید .

بعد از ورود به حساب کاربری ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نحوه پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را پیامک میکند.

شما می توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی یا راه ارتباطی  ” واتساپ ” درخواست ویرایش آدرس و زمان سفارشتان را اعلام نمایید.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کد تحویل به همراه داشته باشد.

برای ساکنین همدان از طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل امکان ثبت سفارش وجود دارد و برای ساکنین شهرستان تنها از طریق پرداخت آنلاین امکان ثبت سفارش وجود دارد.

در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب اُکر استور واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی اطلاع رسانی کنید.

برای ساکنین همدان امکان انتخاب بازه زمانی وجود دارد و با توجه به بازه تایین شده سفارش ارسال میشود. برای ساکنین شهرستان ارسال از طریق پست پیشتاز و تیپاکس انجام میشود.

امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل وجود دارد.

پیگیری ارسال سفارش

به محض تحویل کالا به مامور ارسال ،کد تحویل برای شما پیامک میشود که برای پیگیری بسته لازم است.

راه های ارتباطی ما از طریق تماس با شماره 08138261620 ، واتساپ میباشد.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود، به قسمت لیست ادرس ها مراجعه نمایید. بر روی گزینه ویرایش ادرس کلیک نمایید جزئیات آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را تکمیل و بر روی گزینه تایید و ثبت آدرس کلیک نمایید .

با ورود به پروفایل و کلیک بر روی گزینه سفارشات ثبت شده میتوانید در قسمت سفارش های تکمیل شده به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز از طریق تماس یا پیامک اطلاع رسانی میشود.